keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Tiskirättejä

Täällä ollaan jonkinlaisen flunssan kourissa. Pojalla on yskä ja nenä vuotaa
ja minulla järkyttävä väsymys ja nuha + kurkku kipeä. Kuumetta meillä 
ei ole juuri ikinä, mutta olo on kyllä ilman sitäkin ihan tarpeeksi huono.
Täytyy vain toivoa, että menee nopeasti ohi.


Minulla on ollut jo pitkään tarkoituksena kutoa tai virkata muutama
kivan värinen tiskirätti ja vihdoin pääsin tuumasta toimeen.
Toisen rätin virkkasin pylväillä Novitan vaaleanpunaisesta Bambusta.
Toisen kudoin helmineuleella Novitan Hangosta. Mia Willa Olivia -
blogista oli tehnyt juuri vastaavan. Kiitos mallista! :)
Kivan näköisiä ovat ainakin, toivottavasti myös käytössä käteviä. :) 


 Nyt tekemään asioita "Tehtävä ennen vauvan syntymää" -listaltani.
Jospa saisi taas edes yhden kohdan vedettyä yli. :)

4 kommenttia:

  1. Moi! Mun on pitänyt vaikka miten moneen juttuun kommentoida tänne, mut en oo saanut aikaiseksi. Mutta siis: ihania juttuja oot taas väsännyt, se vauvanpeitto varsinkin oli tosi ihana! Ja sun maha kans! :P Miten voikin olla ihmiselle tullu pelkkä pallo ilman ylimääräisiä läskejä. Mulle ei käy koskaan niin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä oon kyllä aika varma, että niitä ylimääräsiä läskejäkin on tullut tällä herkkujen syömisellä, mutta hyvä vaan, jos ei kauheesti näy. :D Sen näkee kyllä sitten taas synnytyksen jälkeen, kun kymmenen kiloa lähtee ihan kuin itsestään pois ja loput vaan jää ja jää ja niistä ei meinaa päästä millään eroon...

      Poista
  2. Hei,sulla on ihana blogi! Ihania juttuja ja käsitöitä yms yms.. Ja kaunis kehto!
    Samaistuin muuten telkkaritekstiisi.. :) (Meillä tosin semmoinen kapistus on, mutta ilman sitä olisi vielä parempi)
    Kauniita tiskirättejä olet tekaissut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maarit! Mukava, jos blogini miellyttää :) Tervetuloa lukijaksi!

      Poista

Kiitos! Viestisi ilahduttaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...